آفــاقـــ

میهمان توام

مهدی ابوماهیگیر | سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ | ۹ نظر

یا کریم :: دوستی میگفت دیگر به قله رسیدیم و از امروز رو به سراشیبی می رویم ، و در پاسخ به نگاه پرسشگرانه ام اشارتی به ماه نیمه نمود. بر غفلت خود لرزیدم که رو به سراشیبی هستیم و سبکبار نه ! رو به زوالیم و در غفلتیم ... ! باز هم ماه از نیمه گذشت ! این شب ها را هر دم به قرص ماه می نگرم و از امشب دلم می گیرد که وداع گونه کم نور می شود و رو به تاریکی می نهد و من هنوز میهمانی فقیرم و در گوشه ای از این ضیافت ، تنها و غمین چشم دوخته به حضرت کریم. سخت به این شب ها دل بسته و بر آن شب قدر و سحر سرنوشتم امید دارم . نه به این وزر و سیـه بارِ کمر شکنم و نه بر کشکول لرزان و توشه ی آلوده ام. من به کرم بی کرانه ات و بر وسعت رحمت و لطف مهربانانه ات چشم امید دارم. من از این توبه ها توبه می کنم. که این توبه هایم معصیت است و خواطرم آلوده ! توبه می کنم که در آغوشم گیری و نگاهم داری و رهایم نسازی ! که مرا به خویش و غیر خویش امیدی نیست و لا حول و لا قوه الا بک.

میهمان اگر ناخوانده باشد هم حبیب خداست و من میهمان دعوت شده ی خودت ؛ و تو کریم تر از آنی که میهمانی مسکین و فقیر و آلوده را بخوانی و برانی ! رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر و بیدک الخیر ...

  • مهدی ابوماهیگیر

نظرات (۹)

  • مــ. مشرقی
  • واقعا امسال خیلی زود گذشت!
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حالی به حالیم کرد. ممنون
  • ابوالفضل نخعی
  • سلام علیکم. متشکرم . با افتخار دنبال شدید
    ممنون. خیلی وقت بود مطلب جدید نزاشته بودین ...
  • علی رضا عظیمی راد
  • سلام . ممنون استفاده کردیم.
    پوستر/ظرف غنی  یادتون نره.
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • عالی
    انشاءالله همیشه متذکر باشید
  • محقق جوان
  • سلام علیکم. ما هم آفاق را دنبال می کنیم. http://313145.blog.ir
  • محمد آذرکار
  • بسیار عالی، خدا قوّت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">