آفــاقـــ

نامیرا نمر

مهدی ابوماهیگیر | شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۳ نظر

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون :: هیچ رژیمی را در طول تاریخ به سفاهت و سفاکی این آل ننگین سعود نیافتم. گرگ های خوک صفتی که در جامه های سپید، از اعقاب جاهلی خویش هم پیشی گرفته اند. قاسطینی که هم پیمان یهود اما به نام اسلام و سنت النبی، مسلمان می کشند و بذر نفرت و کینه و تفرقه می پاشند میان امت واحده. طواغیتی که به نام خدا و اولی الامر سلطنت می کنند، لیکن اولیاء شیاطین و شیطان یگانه ولی آنهاست.

بی شک خون شهید نمر و حجاج مکه و منا ، خون مجاهدین خدا در یمن و بحرین و سوریه و لبنان و عراق و فلسطین ، آهِهمه ی مظلومان و زجر کشیدگان و جنگ زدگان اسلام ، دامان ننگین حرامیان سعودی را خواهد گرفت. شیخ نمر نمی میرد ، می جوشد و خروش روح و بعثت خونش، بنیان سست این رژیم جاهلی را خواهد سوزانید.

شهادت عالم عامل و مجاهد فی سبیل الله شیخ نمر باقرالنمر را به محضر ولی الله الاعظم ، منتقم آل محمد تبریک و تسلیت عرض نموده ، سلامتی و عافیت و تعجیل فرج حضرتش را از خدای مهربان خواستارم.

  • مهدی ابوماهیگیر

نظرات (۳)

درود. با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون. خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید. در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید  http://zonashop.ir/

  • دانشجو چمران
  • سلام علیک . لینک شدین . از لطف شما سپاسگذارم
    خدا لعنت کنه آل سعودو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">