آفــاقـــ

روح خدا هرگز نمی میرد

مهدی ابوماهیگیر | يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ق.ظ | ۴ نظر

روح الله ، ابر مرد شگفت تاریخ است در هـزاره ی غیبت ! خمینـی (ره) ، تجسم غرور و عزت پابرهنگانی شد که خروش شوریدگی اش بر استبداد و استکبار و بیداد آفرید. او پیر جوانانی است که آرامه ی جانش هر نا آرامی را سکینه است و هر تلاطمی را آرامش ! او پیش از آن که قلوب آدمیان را تسخیر و بر انفاس مردمان امامت کند ، قلب خویش را تسخیر و بر نفس خود امامت کرده است. خمینی حقیقتی شبیه اسطوره هاست که در قلب جهان چون قلبی تپیدن می گیرد و خفتگان را بیدار و جاهلان را آگاه و مستضعفان را قدرت می دهد تا خزان ملتی را به شکوفه های بهاری بدل کند. او تجلی بودن و توانستن و شدن و ایثار است. او روح خداست که بر کالبد بیداد زده ی ایران می دمد و از زجر کشیدگان و پا برهنگان آن امتی می سازد که در عصر محمد(ص) و علی(ع) هم نمونه هایش اندک است.

خمینی می میرد و چون قهرمانی در میان فرزندان فداکارش به خاک سپرده می شود ؛ روح خدا اما هرگز نمی میرد. امام پابرهنگان هرگز نمی میرد ، حتی اگر بر کالبد خمینی بارگاهی مجلل بسازند.

بگذار کاخ نشینان اشرافی بر بارگاه خمینی هر روز ادای احترام کنند ؛ چه باک که روح خدا در قلب های شکسته ی فرزندان انقلابی اش خانه کرده و بر این کوخ های شوریده سر هنوز هم امامت می کند!

بگذار چند صباحی اندک خس و خاشاکی از نا اهلان تزویر و نا محرمان نفاق - به فریب - بر مسندهای حکومت خمینی تکیه زنند ؛ چه باک که فرزندان روح خدا از گهواره ها سر بر می آورند و بساط اینان را نیز بر خواهند چید.

بگذار بز دلان سازش کار ، خمینی را به خاک بسپارند و قاب تصویر بی جانش را محترم بدانند ؛ چه باک که روح خدا سر سازش و تسلیم ندارد و خروش فریادش هر روز بر انحراف و ستم افزون تر است.

ملالی نیست اگر در حکومت خمینی ؛ حضرت روح الله و فرزندان انقلابی اش مهجورترین باشند که عمل به تکلیف و قیام به حق حقیقت پیروزی است.

نظرات (۴)

امام برفت و گریم گرفت و اشکم ریخت و ملتم به غم فرو رفت:(
درود و خسته نباشید.
وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری. مطالبتان هم جذاب و گیرا بود.
اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده. مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است. موفق باشی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • باسلام. خسته نباشید. وبلاگ وزینی دارید.
    اگر مایل به دنبال کردن وبلاگ های هم دیگه هستید لطفا اطلاع بدید، در خدمتم. متشکرم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">