آفــاقـــ

کونا للظّالم خصماً

مهدی ابوماهیگیر | دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

این روزها صفحات تاریک و غم‌باری از کتاب قطور تاریخ بشر رقم می‌خورد که قلوب بیدار انسانی را جریحه‌دار و اندوهناک می‌کند. رژیم سفاک و خون‌خوار و درنده‌خویی که حیات ننگین و پرجنایت او همزاد تجاوز و همواره با نژادپرستی و اشغالگری همراه بوده، اینک در دوران زوال و عصر نابودیِ خویش قلاده پاره کرده و با وحشیانه‌ترین حالات ممکن به نسل‌کشی از زنان و کودکان و بی‌گناهانِ فلسطین می‌پردازد. بمباران‌های بی‌امان و سبوعانه در غزه با قتل‌عام ده‌هزار نفس بی‌گناه و بی‌پناه طی چند روز، اندوهی نیست که یک انسان به اعتبار انسانیت خود بتواند فراموش کرده و به باد نسیان سپارد. این خشم و غیرت و غضب توأمان با حزن و غربت و آه؛ آتشی نیست که در دل‌های مجروح جوانمردان زمین زبانه کشیده، از نهاد احرار زمان برآید، اما به‌راحتی خاموش شود.

غزه امروز قلب جهان بشری و پایتخت غربت اسلام است. کشتار غزه کشتار تمامی انسانیت و پایمال کردن همۀ قواعد و حقوق و ارزش­های فطری انسان است. این جنگ نه جنگ صهاینه با اسلام، نه جنگ ظالم با مظلوم، و نه جنگ اشغال­‌گر با اشغال­‌شده است. این نبرد، نبرد تمام­‌عیار شیطان با انسان است. هیچ‌کس را از شرافت انسانی و اخوت اسلامی بهره‌ای نیست اگر در مقابل این جنایت ددمنشانه ساکت یا نظاره‌گر باشد.
امروز ملل جهان یکپارچه مدافع حقوق انسان و همراه رنج فلسطین هستند؛ و فقط چند قدرت سلطه‌جو و دولت جنگ‌افروزند که با اشغالگران تروریست و نژادپرستان سفاک صهیونی مانده‌اند. لهذا سازمان ملل متحد باید بداند که ابزاری برای نظام سلطه نیست، بلکه ساختاری ضدّ امپریالیسم است. این از عجایب حقوق بشر در عصر تاریک ماست؛ که مردمانی در سرزمین اجدادی خود پناهنده یا از آن آواره شوند؛ و اشغالگران نژادپرستی ایشان را وحشیانه قتل‌عام کنند. حقیقت مشروع آن است که سرزمین غصب شده؛ هیچگاه خانۀ امنی برای غاصبین نخواهد شد. نهاد جهانی حافظ صلح و مدعی برابری نیز نباید مرعوب سلیطه­‌گری و پروپاگاندای رسانه‌ای شیطان - این گوسالۀ تزویر صهیونی عصر مدرنیته - باشد. براستی امروز و در وحشت این ظلم سیاه، ‎@UN در کدام سو ایستاده است ؟!
حاکمانِ جاه‌طلب و مفتیانِ عافیت‌خواهِ جهان اسلام هم باید بدانند که اگر این بغض فروخورده و آتش برافروختۀ امت اسلامی را در مقابل سگ هار و نحس و دیوانۀ صهیونیسم یاری نکرده، و با طواغیت استکباری جهان طرح صلح و پیمان دوستی بندند؛ اولاً کیان حیثیت و امنیت خود را به باد فنا خواهند داد، و ثانیاً در این ظلم و جنایت بر مردمان فلسطین و امت اسلامی شریک خواهند بود.
از اقلّ وظایف شرعی و شرف حکمرانی و حمیت عربی در دول اسلامی و در هسته­‌های ناب و اثرگذار، قطع راهبردی و همه­‌جانبۀ روابط با این رژیم خبیث و غاصب و انسان­‌کُش به عنوان دشمن شماره یک جهان انسانی و امت اسلامی با اعلانی رسمی و سراسری است.
امروز آحاد ملت­های آزاده با ندای «هیهات‌منّاالذّله» و با فریاد آمادگی برای دفاع از کیان اسلام و مسلمین و جهاد در برابر صهاینه؛ از دول اسلام و جیوش مسلمین و اندیشمندان و دیپلمات­‌های آزاده می‌خواهند تا با وحدت کلمه، ریشۀ این غدۀ سرطانی را از پیکر مقدس امت واحده بزدایند و با ادای تکلیف شرعی و انسانیِ خود این کلام امیرالمومنین علی (ع) را آویزۀ گوش نمایند که «کونا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً»
  • مهدی ابوماهیگیر

اسلام

ایران

غزه

فلسطین

قدس

مقاومت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">